Internship

Denna underbara lördag har spenderats vid poolen med Karlie och Caitlin. Vi har haft några tjejer här som tittat på lägenheten och varit intresserade av att ta den sista platsen. Vi får se vem vi till slut väljer, svårt att få "rätt" uppfattning om någon på så kort tid...
I går hängde jag och Caitlin på Dargan's där det var ett liveband som spelade. Mysig kväll! Kul att bara gå ut och ta det lugnt ibland och bara umgås någon annanstans än hemma. 
... och i går var jag även på intervju för ett utav de internship jag sökte. Jag var otroligt nervös innan men allt gick bra och det visade sig att jag fick det! Nu är jag alltså officiellt en intern på tidningen Noozhawk där jag kommer jobba som reporter under hösten. Känns verkligen hur kul som helst och jag är otroligt peppad på att börja jobba med roliga saker igen (istället för att bara ha läxor att göra 24 timmar om dygnet)! Gillade verkligen redaktionen också och jag börjar redan på onsdag. Woho!!
Firade med mimosas på vår balkong
Kommentera inlägget här: