Sol i sinne

Livet rullar på här i Californien medan Obama besöker Sverige. I måndags var det Labor Day och vi var lediga från skolan. Jag och Cattis var på konsert med Jason Mraz på Santa Barbara Bowl. Första gången jag såg Jason live var på Peace and Love 2007 och ingen visste vem han var och jag hade bara hört låten I'm Yours. Nu är han betydligt mer populär och konserten var jättebra. Måste verkligen till SB Bowl igen, verkligen ett häftigt ställe att gå på konsert på, mitt bland bergen.
I helgen hängde vi på Neighborhood och vid poolen. Man ska inte klaga! I dag hade jag bara min yogalektion så åkte till Starbucks efteråt för lite plugg och lite kaffe. Trots att jag älskar att ha ett slappt schema så blir jag lite rastlös när jag har så mycket tid över. Har börjat leta lite efter ett internship som kan vara både roligt och ge bra erfarenhet. Håll tummarna!
Poolen vid Harbor Heights
Beerpong på The Neighborhood
Konsert med Jason Mraz på Santa Barbara Bowl
Vacker solnedgång
Kommentera inlägget här: