Beachen


Dagen inleddes med en picnic på skolan för alla svenska studenter. Kunde varit bättre tycker jag! Efter det drog vi ner till stranden. Efter några molniga dagar var det underbart att bara ligga och steka lite.


Riktigt fräsch.


Ibland fattar jag inte riktigt att jag är här..

Nu håller vi på och fixar i ordning oss och ska dra ner down town och testa partylivet på riktigt i Santa Barbara! Kanske jag äntligen kan få mig en sommarcocktail, har varit sugen ett tag nu.. Haha. Är dock mer sugen på vin, inte druckit det sen Sverige (här är det öl som gäller) och California White-flaskan jag fick i present från tjejerna (passande).
Saknar er i Sverige! Men nu ska jag ut och ha en awesome kväll!

sabina:

Oh det där ser ju inte alls fel ut! Och hatten blev ju perfa där ju :) Hoppas du får dig ett par coctails ikväll! Kram

Jag:

Thanks Sab, älskar min hatt ;)

Och japp, blev ett par coctails! Hihi!

Hoppas allt är toppen med dig :)

Kram

Kommentera inlägget här: