Ett, två, tre, nervös

Nu tar jag ut dig i offentligheten bloggen, så att ni mina kära vänner kan hålla koll på mig. Glöm inte att kommentera så att jag kan hålla koll på er också!
Ahhhhh! I morgon kväll bär det av mot Arlanda. Innebär att packningen måste bli klar ..idag..nu! Gah.
Är otroligt peppad dock så det känns mest kul. Men det värsta som finns är att säga hej då till alla. Egentligen är det ju inte "hej då" eftersom jag vet att jag kommer träffa alla om cirka ett år igen (vissa kanske tidigare!). Men är ändå smärtsamt med nya hej då varje dag.
Dags att släppa datorn och fixa klart de en miljon saker som är kvar. Yippie.
Anonym:

Lovisa:

Wie, spännande! Skriv om allt, jag är sjukt nyfiken. Börjar också fundera på sabbatsår..

emmy:

Hejdå emmis, ha det toppen på återseende!:)

Jag:

Kul att ni kommer läsa! Ska försöka vara så detaljerad jag kan :)

Kommentera inlägget här: