Från ett Buena Vista till ett annat


Informationskartan vi gjorde åt staden Buenavista i Bolivia

Så glad man blir när man vaknar helt slut och förkyld och ser ett mejl med denna bild! Detta är alltså den färdiga kartan jag, Kajsa, Kristoffer, Maria och Kristofer gjorde under förra terminen på GDK. Helt otroligt roligt att se det färdiga resultatet efter allt slit vi la ner på den!
Nu blir jag helt nostalgisk och saknar GDK ännu mer.. Ska bli superkul nästa höst då jag kör i gång igen!

Nu: poolhäng!
Malin Karlsson:

Shit vad fin!! Duktiga ni är då :)

Roligt att läsa din blogg, jag följer den slaviskt ska du veta :D

Du ser verkar ju ha det toppen iaf!

KRAM

Jag:

Tack Malin! Vi slet hårt med den så är kul att du tycker den blev bra :)

Haha, roligt att du läser, försöker uppdatera så ofta jag har nåt kul att skriva om (även annars, hehe). Och, ja, jag har det toppen än så länge!

Hoppas allt är fint med dig också :)

Kram

Kommentera inlägget här: