Morgonkvisten

I går blev det en shoppingdag i Norrköping med syrran. Hon letade klänning till sin 18-årsfest (vad hände, jag fyllde ju nyss 18..) och jag letade efter vad som helst att slösa mina icke existerande pengar på. Hon hittade ingen klänning och jag hittade massor men köpte bara lite.
Blev informerad om att det var 19 grader ute redan vid halv åtta och nu vid sissodär halv elva är det 24 grader så denna dag kommer att spenderas ute i solen. I kväll blir det mys med kusinerna vid deras båt. Underbart härligt!

Är även barnsligt glad över att åka mot Göteborg och Liseberg i morgon! Flera år sedan jag var där sist. Vi tänkte ju ta en tripp dit under Way Out West förra sommaren men var för sega för att ta oss dit och för bakis för att åka karuseller..

Nu blir det frukost och sen sol sol sol! Feeling the summer!
Nöjesportalen:

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

evelina:

Dagens fråga uppe!

Kommentera inlägget här: