Ask away people

Nu är ju inte det här en allmän "jag vill ha uppmärksamhets-blogg" med dagens outfit och frågor och svar som till exempel "vad använder du för läppglans?" och "hur får du dina naglar så fina?", MEN, jag får ändå många frågor på mejl, sms och facebook med folk som undrar varför jag inte berättar om vissa frågor, lägger upp vissa bilder och vill veta om saker som jag inte ens tänkt på. Så nu har ni chansen!

Kommentera detta inlägg och fråga om det är något om USA, amerikaner, Santa Barbara, collegelivet, skolan, roomisarna, lägenheten, vad vet jag, mm som jag inte har berättat om men som ni vill veta! Det kan ju även vara något som ni vill att jag ska sluta babbla om och de åsikterna får ni även framföra (även om jag inte kan lova att det efterföljs, hehe).
Känn er fria att vara anonyma, öppna eller använd kodnamn men fråga vad ni än vill veta. Och om ingen kommenterar detta inlägg så får jag väl dra slutsatsen att, ja ... eh... skit samma.

So, ask away people!

PS: Jag använder bara lypsyl och mina naglar är inte speciellt fina. DS.
Anonym:

Jag undrar ju egentligen en himla massa.



Vilken nivå är utbildningen på, enklare/svårare än i sverige? Hur mycket tid lägger du ner på att plugga efter skoltid?



Klarar du dig på csn? Hur är prisnivån på mat, nöjen, resor etc?

unni:

Jag undrar ungefär samma som personen ovan!

Och såklart, vad du studerar. har inte riktigt förstått det.

Lovisa:

Såg bilden på lägenheten så jag undrar hur ni gör, tar ni av er skorna när ni kommer in eller inte? Det finns ju ingen hall att hänga av sig i liksom..Men man kanske inte behöver hänga av nånting i det där klimatet....

Kommentera inlägget här: