Hakuna Matata

I går var jag och Angelica på bio och såg Lejonkungen i 3D. Fortfarande en av de sorgligaste filmer jag vet, även om jag sett den är tecknad och jag sett den en miljon gånger. Kul var det i alla fall! Här får man inga tilldelade platser utan får sätta sig vart man vill i salongen, så det gäller att vara i tid. Och när vi beställde popcorn i storlek small så var dom större än de största i Sverige. Detta är verkligen the land of supersize.

På dagen tog vi en sväng downtown till bland annat Apple Store där jag lämnade in min dator för byte av tangentbord och Angie köpte sig en egen Mac.

I dag känner jag mig lite hängig och förkyld, hoppas inte jag är på väg att bli sjuk. Blir en hemmadag med plugg inför fotoprovet på tisdag. Är dock lite störande att solen börjar leta sig fram nu och locka med värmen vid poolen..


Världens snyggaste bild på mig i de uberfanzy 3D-glasögonen på bion.
Kommentera inlägget här: