Morgon

Hej svejs!
Nu är det lördag morgon och jag sitter och grejar lite i illustrator, kul när man får lite inspiration! Annars så har jag spenderat mycket tid i Apple Store och försökt fixa tangentbordet på datorn, nu ska de i alla fall byta till ett svenskt, ska bli skönt för jag hatar att skriva utan ö,ä,å..
Hade tänkt ligga vid poolen hela dagen men nu är det molnigt så blir storstädning av lägenheten och en tur till gymmet i stället. I torsdags mötte vi upp Josie, Alex och Rebecca och åkte till nattklubben EOS, dansade som galningar och hade en rolig kväll. Har återigen lyckats spela in en film som inte alls är kul att höra på dagen efter (förstår inte hur folk står ut med mig som full..).
I går var vi ganska slitna och hade en myskväll hemma i lägenheten. Blev vitlöksbröd, guacamole, nachochips, gitarrspel och en hel massa snack. Himla nice! Angelica och jag köpte vinglas och vinöppnare men fick inte med oss nåt vin så fick bli en nykter kväll.
I kväll spelar vårt skollag i amerikansk fotboll match mot en annan skola så vi ska ner till La Playa Stadium och kolla på matchen. Blir skoj med nåt riktigt amerikanskt, tror det är ganska härlig stämning!
Lägger upp lite roliga bilder sen efteråt.
Den här snyggingen lyckades Cattis och jag ta på EOS toalett mellan danslåtarna.
Kommentera inlägget här: