Tack för det här året

Det är kväll och snart är det dags att lämna mitt älskade Santa Barbara för ett jullov i Sverige. Blir tre veckor hemma innan jag åker tillbaka den 9 januari. Josie och jag har beställt en shuttle som kommer och hämtar oss vid 01.45 i natt och kör oss till LAX. 
I dag har jag varit på möte med Josie och IBS och sen gick vi en promenad upp till skolan och skrev ut våra flygbiljetter. Efter det åkte vi downtown och köpte klart julklappar innan vi mötte upp Josefine och åt mat på Pascucci. Sen har jag mest packat och tvättat. Min väska består denna gång av 20 kg julklappar och 3 kg kläder till mig, haha. Nu ska jag ta en liten powernap innan det är dags för avsked och avresa. Usch jag hatar verkligen att säga hej då, även om det bara är för några veckor.
Vi ses på andra sidan Atlanten!
Utsikt från SBCC
 
Kommentera inlägget här: