Catch up

Vad händer? Jo ännu en (skol)vecka lider mot sitt slut. Förra helgen var otroligt rolig. Josie fyllde 23 år och vi firade henne med brunch och endless mimosas (champagnedrinkar) på baren Brewhouse som ledde till en långt hållande dagsfylla (Josies önskemål). Sen tog vi en tur ut på havet som var väldigt speciell. Såg sjölejon dock och det var ju ganska coolt. Dagen fortsatte hem till Josie och có där jag däckade på soffan ett tag. Sen blev vi bjudna på middag av Mia och sedan gick vi vidare mot San Pascual (vårt hus). Efter lite förfestande bar det ner mot stan och Sandbar och EOS.
Kvällen innan hade vi fest hos oss och käkade tårta och dansade natten lång. Gud vad man älskar livet i bland.
Helgen avslutades med Once Upon A Time-marathon som är min, Olles och Josies nya favoritserie.
Denna vecka har bjudit på plugg, plugg, plugg och ytterligare lite plugg. Jobbade på tidningen i måndags och blev kvar en och en halv timme längre än mitt skift var. Lots to do. Har sedan haft arbeten och läxor i alla ämnen och quiz dessutom. Men nu är det nästan helg igen! Bara ett redaktionsmöte kvar i morgon. Sen jag vara superduktiga Emma och plugga resten av dagen så att jag absolut inte har något att göra i helgen.
Woho!
Bjuder avslutningsvis på lite bilder från födelsedagsfirandet.
Alex och Mia på the Brewhouse
Ut på havet
Födelsedagsbarnet och jag
Jeanette och Alex
Sjölejon
Hela gänget brunchar och dricker champagne
Jag och Alex
Njuter av tårtan - Mia, Josie, Rebecca, Alex, Angelica, Jag, Cattis och Emma
pappa:

Vad jag längtar till värmen här hemma är det -14

Kommentera inlägget här: