San Pascual...

... är namnet på huset där jag numera bor. Har spottat ur mig flera inlägg om hur jullovet hittills har varit (så scrolla ner så ni inte missar allt) så måste ju berätta mer när jag ändå är i gång. Denna termin har jag, Angelica och Cattis flyttat från lägenheten på Buena Vista och flyttat in i ett hus. Vi tre är roomisar och vi delar huset med Sara, Mikael, Felix, Jacob och Robert. Vi har en stor veranda, filmrum, biljardbord och beerpong-rum. Det känns skitbra! Saknar poolen på BV lite, men vad gör väl det när man har havet på tio minuters avstånd? Flyttade hit för att spara pengar och göra nåt nytt för termin två. Jullovet fortsätter ända fram till 23e januari så får se vad vi hittar på tills dess. I går hade vi grillkväll och en hel del folk kom över. Var superkul att umgås med både våra gamla grannar och samtidigt träffa alla nya som börjar plugga denna termin. Satt uppe till klockan fyra på morgonen så var rätt seg i dag. Har suttit på en solstol och lyssnat på musik i stort sett hela dagen. Inte helt fel.
Kan fortsätta min uppdatering i morgon. Ska lägga in lite bilder från när vi åkte till Las Vegas och Grand Canyon.
Ciao så länge! (Och hoppas ni orkar läsa alla färska inlägg.)
Ellis:

Hej Emma!!

Jag blev så glad när jag hittade din blogg då jag har tankar på att studera grafisk design i santa barbara på sbcc :)



Jag har lite frågor om nästan allt haha Du får gärna mejla mig om du är villig att snacka lite :)



[email protected]



Tack!

Jag:

Vad kul Ellis! Det är bara att fråga på :)

Du kan nå mig på: [email protected]



/Emma

Kommentera inlägget här: