Sommarlov

Dagarna går men solen vägrar att titta fram. Den 2 juli i dag och jag undrar var den svenska sommaren har tagit vägen? Har ju inte ens badat än.
Har hunnit med att fira en underbar midsommar i Ramkvilla, Småland, tillsammans med Emma, Malin, Lise, Sarah och Hanna. Vi hade tur med vädret, käkade god mat, drack gott vin och bara hade det mysigt.
Har också hunnit med att åka en sväng till Stockholm där jag träffade Josie en sväng. Vi bodde på hotell, drack mängder med cider och gick ut på Collage och White Room och slocknade vid sex på morgonen. (Och avslutade med hotellfrukost vid åtta).
Har även hunnit med en hel del powerwalks som dessvärre lett till världens största skavsår på mina hälar. Glömde mina nya dojjor i Santa Barbara så fick gräva fram de gamla och det var kanske inte världens bästa idé.
I går kom jag hem från en weekend i Göteborg. Torsdag till söndag spenderades där och tillsammans med Cattis, Josie, Jacob, Robert och en hel del andra hade jag en supermysig helg med besök både på Avenyn och i skärgården. Fantastiskt kul!
Hanna, Lise, Emma, Jag och Malin
Vår traditionella midsommarhoppbild. Jag, Hanna, Malin, Lise, Emma och Sarah.
Sommarhäng vid kanalen i Göteborg
Vackra Göteborg
Kommentera inlägget här: