Hänt sen sist

Hösten och kalla vindar har kommit till Californien. Midterms är förbi (fick alla rätt på min andra mattemidterm, sjukt glad!) och snart är det finals. Bara cirka fem veckor kvar i skolan och i butikerna börjar julsortimenten komma fram. I torsdags gick jag, Josie, Josefine och Olle ner till piren och åt mat på fiskrestaurangen Moby Dick's. Har velat göra det ända sen jag kom hit men har inte blivit av så är väldigt glad att vi gjorde det. Efter maten mötte vi upp Angelica och åkte downtown till Whiskey Richard's där Jacob och Per var och spelade biljard. Sen blev det helt plötsligt kareoke och fler folk som vi känner kom dit. Jag och Josie gick loss i photoboothet och Josie gav mig den äckligaste shot jag någonsin smakat. Men vi hade en superrolig kväll!
I går gick vi i 64an och Viktor till BC Forum på skolan där det var en sångtävling. Vissa var hemska och vissa var magiska och vi hade kul i publiken. Sen hade vi myskväll hemma.
I dag städar och tvättar jag. Får se vad kvällen har att bjuda på!
Hösten har kommit till Santa Barbara
Plugg och vaniljlatte på Starbucks
Josefine och Josie på Moby Dick's Restaurant
Photobooth på Whiskey Richard's
Kistner och Per sjunger kareoke på Whiskey Richard's
Encores singing competition, BC Forum, SBCC
 
Kommentera inlägget här: