Julkänsla

Här sitter jag vid köksbordet, lyssnar på julmusik, äter tonfiskgratäng (supergott recept från Josefine) och har lägenheten för mig själv medans de andra är ute på äventyr (skolan). Har verkligen en krypande känsla i hela kroppen av att jag har glömt någonting men insåg precis att det kan vara att för första gången på länge är alla läxor gjorda och jag har ingenting jag måste göra i dag. 
Funderar på om jag ska svida om till träningskläder och gå en lång powerwalk och avsluta med en kaffe på Starbucks. Deras julsmaker har äntligen anlänt och det känns lite som att man dricker flytande jul. Är ju så otroligt peppad på julen för övrigt! Älskar USA för deras julhets och att det redan hänger pynt här och där och julmusik spelas och den stora julgranen i stan är framplockad. 
Har bara en lektion i morgon och sen är det långledigt för i helgen råkar det nämligen vara Thanksgiving. En annan sak att vara tacksam för med USA!
Utsikten från mitt köksfönster
Kommentera inlägget här: