Motivation

Om exakt en månad sitter jag på planet på väg mot ett jullov i Sverige. Helt sjukt vad snabbt denna terminen har gått. Ska bli otroligt skönt med lov, snö (förhoppningsvis), mys framför brasan och jul med familjen. I januari följer min älskade lillasyster med tillbaka för lite semester i Santa Barbara. Har mycket att se fram emot.
På fredag har jag min registreringstid för kurserna till nästa termin. Då ska jag läsa den sista mattekursen, en kommunikationskurs, en musikkurs och en kurs i typografi. Är så glad över den sista! Kliar i grafisk design-nerven och jag längtar efter att sitta långa timmar i dac-labbet och jobba i InDesign. Har ju bara haft general education (matte och engelska) och journalistikkurser denna termin så ska bli så kul att jobba lite kreativt igen. Älskar att känna mig motiverad, bästa känslan! Har alltid haft väldigt svårt att säga vad jag är bra på och för första gången i livet känner jag att jag KAN saker och jag kan gå in på en arbetsplats efter min utbildning och känna mig kompetent och veta att jag faktiskt är duktig. Go Emma!
Bild från EOS i torsdags med underbara Josefine
Kommentera inlägget här: