Regn

I dag har det regnat, så mysigt, älskar regn! Hemma skulle det knappast varit en nyhet att skriva om men här är det ju ganska ovanligt med blöta dagar. Anyways, i dag har jag mest pluggat och fixat min portfolio för journalistiken. Skulle vara duktig och skriva ut den i tid i bibblan men glömde min plånbok hemma. Typiskt. Nu borde jag verkligen plugga inför min midterm i matte i morgon, men är så sjukt trött och omotiverad.
Snacka om världens mest intressanta inlägg, haha. Får bli lite mer livat i helgen!
Regnigt campus
sara:

hej ! santa barbara verkar vara riktigt fint. funderar starkt på att åka och plugga där. kan inte du berätta lite kort om hur det är i santa barbara ? :D finns det mycket att göra tex? verkar som att du varit där rätt länge, hur länge ska du plugga i usa?

Svar: Hej Sara!Detta är min tredje termin i Santa Barbara och jag har ett år kvar innan jag tagit min associate degree, sen får vi se vad som händer :)
Det finns massor att göra i SB och runtomkring och med bil/tåg tar man sig lätt till andra ställen i Californien (LA, San Fransisco, San Diego mm). SB är en studentstad med två universitet så är mycket studenter här! Downtown är inte så jättestort utan består mest av en huvudgata med en massa butiker, restauranger och uteställen. Är det något speciellt du funderar på om man kan göra?
Mvh Emma
Emma

Kommentera inlägget här: