Hard work work

Sitter i bibblan på skolan och pluggar. Precis skrivit klart och skickat in min artikel till The Channels. Handlade om en konstutställning där alla skolans konstlärare ställer ut sina verk. Länkar när den finns uppe.
I helgen blir det storplugg. Uppsats som ska va inne på måndag, midterm i matte nästa vecka och måste även hinna göra research för nästa Channelsprojekt. Hade redaktionsmöte i dag och fick reda på att jag ska göra en video story nästa vecka. Känns mycket spännande!
Förutom plugg så blir det även lite nöje i helgen. På lördag ska jag nämligen till L.A. och Universal Studios, tjoho!
I går bokade även jag, Cattis och Viktor biljetter till en konsert med Joshua Radin senare i höst, grymt peppad på det också. 
 
Bild jag tog under en kvällspromenad vid stranden
Solnedgång över Santa Barbara
Tidigt i morse, innan mattelektionen
Kommentera inlägget här: