Sunday, oh Sunday

Sitter på Café Zoma med Josefine och Josie. Det är söndag och det pluggas på för fullt. Mattequiz på tisdag så för mig är det näsan ner i matteboken som gäller. Haft en rolig helg i alla fall. Fick ett uppdrag för The Channels så i fredags var jag på en entreprenörsklubb och gjorde ett reportage. Tog typ hela dagen men var intressant. På kvällen gjorde vi drinkar och åkte till en fest. Det var supernice. I går kväll gick jag och Josefine på bio och såg The Words. Vi hade höga förväntningar och de uppfylldes inte riktigt men den var ändå sevärd. Nu ska jag plugga vidare!
Ps: Kära läsare, nu tycker jag faktiskt att ni har blivit dåliga på att kommentera mina inlägg...
Vi gjorde mango margaritas
 

Tacokväll i vår lägenhet
 

Jag, Viktor och Kim (och en liten glimt av våra egengjorda tidigare nämnda supergoda drinkar)

Jag, Olle, Josie och Josefine

Cattis och jag gick en promenad till stranden och fotade och drack islatte

Vår frukost på Café Zoma idag, latte och avocado sandwish
 
 
Kommentera inlägget här: