Personligheter

I bland kan min hjärna bli så full att den bara vill explodera. Precis så känns det nu. Har massor att göra, papper att skicka till Sverige, midterm i communication i morgon + mattequiz, gymtimmar att fixa, mat att laga osv osv. I bland vill jag bara vara barn igen och ha någon annan som gör allt åt mig. Fast hur kul skulle det vara egentligen?
Är superglad för mitt nya sommarjobb! Ska vara språkreseledare på Malta och det känns underbart roligt. Har nu dock en massa pappersarbete att fixa klart innan det är dags.
En annan sak som jag funderar på i detta nu är att jag så himla gärna skulle vilja boka konsertbiljett tills när min stora favorit John Mayer spelar på Hollywood Bowl i höst. Skulle vara en dröm att få se honom live men jag har egentligen inte budget för att beställa biljett just nu. Typiskt.
I min interpersonal communication-kurs pratar vi just nu om personligheter (något som ingår i min midterm i morgon). Vi fick då göra ett personlighetstest för att se hur vi var samt vilka yrken vi passar/inte passar som. Bilden visar mitt resultat och vi kan alltså dra slutsatsen att jag inte passar som en race car driver eller scientist, haha. 
Kommentera inlägget här: