Söndagsmys

I morgon börjar jag alltså min femte termin på SBCC. Har inte riktigt förstått att skolan börjar igen för det här sommarlovet har verkligen flugit förbi och jag är van vid att känna att sommaren är en mindre evighet. Är dock peppad som tusan och vill bara komma i gång igen!
I dag har varit en sån här underbart ledig dag. Strosade runt på state med en islatte i handen och bara njöt. Gick en promenad, lagade god sallad (som jag åt på balkongen(!)) och hängde med min nya roomie Karlie.
När skolan börjar i morgon börjar även "mitt nya liv" som syrran brukar säga och det är dags att börja röra på sig igen och äta nyttigt efter sommarens middagsbufféer på Malta. Ska bli skönt att börja varje skoldag med antingen yoga eller pilates!
 
julia:

HEJ! jag ska snart läsa engelska i santa barbara i ca 5 veckor, går du på sbcc ? hur är de i santa barbara? mycke affärer, matställen? hur är priserna jämfört med hemma? :-)

Svar: Hej Julia! Japp, jag går på SBCC! Älskar Santa Barbara och ja, det finns en hel massa affärer och restauranger. SB är verkligen helt underbart och jag lovar att du kommer att trivas här :)
Emma

Kommentera inlägget här: