Bergscruising och rådjur

Det är onsdag morgon och jag sitter hemma och dricker lite te, pluggar och kollar på Musikhjälpen på svtplay. Minns när jag precis hade flyttat till Stockholm för cirka fyra år sedan och jag hade Musikhjälpen på dygnet runt medans jag julpyntade och bakade bullar och mamma skickade in och önskade en låt åt mig. Haha, så himla länge sedan! Men jag tycker att Musikhjälpen är ett väldigt fint initiativ.
I går kände vi att vi behövde komma hemifrån lite (man blir väldigt instängd i allt finalsplugg) så jag, Caitlin och Josefine åkte och käkade thaimat och tog sen en tur upp i bergen och kollade på solnedgången och alla OTROLIGT julpyntade hus. Vi såg ett rådjur på vägen och Caitlin och Josefine freakade ut för de hade aldrig sett ett rådjur på riktigt (!!!). Jag höll på att dö av skratt. En väldigt mysig afton i alla fall, amerikanerna går ju verkligen all in med alla juldekorationer om man säger så.
Nu är det bara en final i astronomi kvar i morgon och sen säger jag hej jullov!
Solnedgång över Santa Barbara
Caitlin och Jag med vackra ansiktsmasker
Kommentera inlägget här: