Typografi och valar

I går hade jag min första lektion i typography, åh vad kul det var! Läraren verkar grym och uppgifterna roliga. Älskar när något känns utmanande men underhållande på samma gång. Tror det kommer bli en toppenkurs!
Läser ju även kursen life fitness, vilket innebär att man får tillgång till skolans gym så i dag gick jag och Josefine och fixade hela orienteringsprocessen så i morgon får vi äntligen börja träna.
En annan rolig sak är att vi ska åka på valsafari den 18 februari! Kul dels att få komma ut på havet, åka båt och för att få se valar och delfiner, hur häftigt är inte det?
Nu har jag gosat ner mig i sängen med min favorityoghurt från Trader Joe's och tänkte va lite så där lagom duktig och göra nästa veckas läxor i förväg, applåd till mig.
La Brezza i morse, på väg till skolan
Min favorit
Kommentera inlägget här: