En dag kvar...

Och så var ännu ett steg mot ledigheten avklarat. En midterm skriven (kändes bra), läxor inlämnade och gymsessionen klar. Har bara en redovisning och ett quiz kvar i morgon, sen tar jag lov.
Men nu räcker det med allt tjat om skolan. Spring break är ju snart här! (Vilket det också är mycket tjat om, haha). Känns så konstigt hur snabbt tiden går. Jag hade ju precis spring break känns det som... Bodde på San Pascual och åkte runt i en bil med Josie och Rebecca, lyssnade på boybands, "hikade" och åt köttbullar på IKEA i Burbank. 
För övrigt hittade jag i går hela tv-serien Eva & Adam på youtube. Som jag älskade den när jag var liten! Var ju det "coolaste" man kunde se på då. "Du är lik dig med dina nostalgikickar" sa mamma när jag berättade om mitt roliga fynd. Haha!
Önskar du vore här min fina vän!
Kommentera inlägget här: