Jobb

Det där med sommarjobb är ju inte kul alltså. Eller det är ju kul när man väl har ett jobb. Som helst är roligt och utmanande också. Men att leta runt och söka blir man ju galen på. Cv hit och cv dit. (Får panik bara jag tänker på att söka jobb efter utbildningen, pust). Har i alla fall slipat på mitt personliga brev, fixat portfolio och arbetsprover och sökt en del jobb för sommaren nu. Bara att hoppas på det bästa!
Denna vecka har jag haft fullt upp. Hade min redovisning i måndags och en midterm och ett quiz i dag. Allt kändes bra dock och på redovisningen fick jag full pott, vilket känns underbart eftersom jag hade jobbat på den så mycket.
Helgen kommer bli fullsmockad den också. En paper som ska in på måndag, plus fem kapitel i matteläxa, bjuden på födelsedagsfirande på lördag och hiking med IBS på söndag. Men om endast 15 dagar åker vi till Las Vegas på spring break så jag vill att tiden ska gå fort!
Kommentera inlägget här: