Solenergi

Underbar dag fylld med energi! Gick upp tidigt och åt havregrynsgröt med färska bär (min nya morgontradition) innan jag gick i väg till mattelektionen. Kom hem runt 10 och gick till poolen med Josefine. Underbara 22 grader förgyllde våra timmar i solen. Sen gjorde jag en supergod kycklingsallad med en massa fetaost och solrosfrön och vi lunchade ute på terrassen.
Efter min lektion på eftermiddagen gick jag en långpromenad vid vattnet, köpte islatte och njöt av livet. Kom hem, hade lägenheten för mig själv och var otroligt rastlös. Bestämde mig för att tvätta all tvätt, diska all disk och storstäda lägenheten. Satte på musik på högsta volym och började skrubba alla golv, rensa, plocka undan saker, rengöra badrummet med blekmedel och försöka göra allt så fint som möjligt. Roomiesarna blev glatt överraskade när de kom hem och jag överröstes med glada kommentarer. Wiho! Vet inte vart dagens energi kom ifrån men det tackar vi för.
Med fötterna vid poolen för första gången i år
Strandpromenaden
 
Kommentera inlägget här: