Paj, jobb och superhjältar

Det är söndagskväll och långhelg. I morgon är det Veterans Day, vilket innebär ledigt och att denna söndag nästan kan räknas som en lördag. I dag har jag jobbat och pluggat. Skrev ett reportage om Veterans Day Parade så sprang runt på State och intervjuade åskådare bland annat. Himla kul! Amerika kan ju verkligen kännas patriotiskt ibland alltså, men man kan också önska att vi var lite mer så i Sverige.
I fredags gick jag och alla mina sköna roomisar till Arch Rock Fish och åt middag. Vi pratade om de berömda och svårtolkade amerikanska "knock knock-skämten" och åt äpplepaj som var hur god som helst.
I går hade jag en liten photo shoot med Josefine och sen mötte jag upp Cattis på Good Cup, där vi satt och pluggade några timmar. Jag satt mest och redigerade fotona jag tog för min uppgift och tiden bara flög förbi. På kvällen gick jag och Josefine på bio på urcoola Arlington och såg filen Thor - The Dark World. Vi älskar ju superhjältefilmer så var ingen överraskning att vi även älskade denna.
Nu ska jag göra något som jag sagt att jag ska göra sedan 2005, se klart den sista filmen i Sagan om ringen-triologin...
Caitlin, Jag och Karlie och Kevine och Josefine
En del av Veterans Day Parade
Kommentera inlägget här: